woensdag 26 februari 2014

Wish list H&M


Het is weer de tijd van het jaar dat het H&M blaadje op de deurmat valt. 
En als een klein kind pak ik dan m'n pen en begin met het omcirkelen van de items die ik eigenlijk wel heel graag wil hebben. Net zoals ik vroeger altijd met het Bart Smit blaadje deed haha !

Het viel voor deze shopverslaafde nog wel mee wat ik allemaal heb omcirkeld. 
Hierboven zie je een paar echte musthaves ! 


  • Als eerste de High waist Jeans. Omdat ik druk bezig ben met afvallen en mijn ultieme doel is om een highwaist jeans aan te kunnen zonder een shirt eroverheen staat deze op m'n wish list. En als ik m'n doel nog niet heb bereikt ... Nou zo'n broek zit Héérlijk met een lang shirt !! Deze highwaist jeans kost €39,95

  •  Een leuk tasje in een pastelkleur en hij doet me een beetje denken aan de Proenza Schouler bag. En die leukerd kost zo'n €1300 euro. Dat leg je niet zo heel snel neer voor een klein tasje. Dit is een goede vervanger. Deze Look-a-like kost €24,95

  • Deze imitatie suede chelsea boots staan denk ik wel bij elke fashionista op het verlanglijstje. Je ziet ze heel veel en deze zijn dan ook te krijgen voor een heel leuk prijsje. Deze zullen leuk staan bij een skinny jeans met stoer jasje en een gave statement necklace.Deze Chelsea Boots kosten €29,95

  • Het laatste item wat ik graag wil hebben is dit simpele grijze jurkje. Helaas heb ik deze nog niet kunnen vinden in de winkel, want ik wil hem heel graag passen. Deze zou ik heel gaaf vinden met een paar biker boots en een leren jasje. Ik twijfel zelf nog tussen de grijze en de zwarte, want zwart kan je ook weer als een net jurkje dragen. Dit leuke jurkje kost €19,95




Wat staat er bij jullie op jullie wish list ?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3