dinsdag 4 maart 2014

Gradiënt blush


Elke keer als ik in de kruidvat voorbij het Essence vak loop zie ik hem weer liggen. De kleuren zijn echt zo een mooie combinatie. Je denkt gelijk dat het zomer is. Uiteindelijk heb ik hem meegenomen om voor jullie te reviewen. Want kom op .. voor €3,59 kan je hem eigenlijk niet laten liggen toch ? 


De kleuren doen me echt denken aan een zonsondergang. Wel zijn de kleuren super fel, dus ben benieuwd hoe dat eruit ziet op je wangen. We willen er natuurijk niet uitzien als een clown haha.


Hier zijn de swatches. Er zitten zo'n 3 kleuren in de blush. Een hele oranje, roze en 1 die er precies tussen inzit. De oranje is wel heel oranje en ben benieuwd of die kleur wel mooi staat op m'n wangen. 
Ik ben zelf meer fan van de gecombineerde en roze variant.  De blush zelf is behoorlijk gepigmenteerd, daarom moet je oppassen met het aanbrengen van de blush. Tijdens het swatchen vond ik hem iets wat poederig, maar tijdens het aanbrengen op m'n wangen viel het mee.


Hier is de blush op m'n wangen. Ik vind hem heel mooi staan ! Maar je moet heel erg oppassen met het aanbrengen omdat hij zo gepigementeerd is. Verder vind ik het zeker een aanrader! Al zou je hem alleen neer zetten. Want zeg nou zelf, de kleuren zijn toch prachtig ? 

Deze Essence Blush up blush kost €3,59 en is verkrijgbaar in het 2e schap van Essence bij de Kruidvat en Trekpleister.


Hebben jullie deze blush ook al weten te scoren ?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3