zaterdag 15 maart 2014

Ice Cold Drinks !


Jullie zullen het wel gemerkt hebben, maar ik ben groot fan van Mason Jars.
Ik vind het er zo leuk vintage uitzien en op Pinterest staat het vol met leuke ideeën !



Op menig blog zag ik ze al voorbij komen en nu heb ik ze eindelijk zelf !
En dat voor maar €1,99 bij de Xenos!! Dat kan je toch niet laten staan he ?
Ik zie het al helemaal voor me om in de zomer op m'n balkon te zitten met een heerlijke ice thee of smoothie in één van deze leuke bekers. Voordeel is dat er een deksel opzit en je daarom geen last heb van irritante beestjes als je lekker buiten zit. De bekers worden al geleverd met een plastic rietje, maar bij de Xenos verkopen ze ook van die leuke old school papieren rietjes voor €1,29
Dat maakt deze bekers helemaal af en daarom kon ik ze niet laten liggen 


Ik heb voor jullie wat inspiratie gevonden op Pinterest. Hebben jullie al trek in een heerlijk koud drankje in de zon ? 

Alle foto's komen van Pinterest.

Wat vinden jullie van deze trend ? 

Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3