vrijdag 21 maart 2014

Primark Nailpolish



Vorige week heb ik voor jullie de nepnagels van de Primark gereviewd, maar dit was helaas geen succes. Daarom gaan we nu even kijken hoe het met hun nagellakjes gaat. Ik zag bij de Primark in Zoetermeer deze gave paarse kleur. Een mooi lente kleurtje en die kon ik voor €1,50 niet laten liggen. Er zijn nog veel meer kleuren, maar van die kleuren heb ik er al een aantal in m'n collectie.


Het eerste wat me meteen opviel is het kwastje. Hij zit wat scheef en hij is heel stug. Tijdens het aanbrengen merkte ik gelijk dat het kwastje veel te breed en vierkant is. Je kan hem dus niet mooi aanbrengen bij je nagelriemen. Je krijg hier dus snel het probleem mee dat je je nagelriemen aanraakt en het er niet netjes uitziet.


De kleur vind ik uiteindelijk heel mooi. Je hebt 2 laagjes nodig voor een volledige dekking. 
De nagellak is alleen wat streperig maar dat nemen we voor lief. De nagellak had ik opgedaan voor ik ging slapen en toen ik vanochtend uit bed kwam was hij al een beetje gechipt... erg jammer ! 


De nagellak vond ik wel heel mooi passen bij m'n Golden Rose Jolly Jewels 106.
Dit is een prachtige glitternagellak met groen,goud en paars. Ik kan de primark nagellak dus mooi gebruiken bij nailarts. 

Kortom, ik vind de nagellak een beetje een tegenvaller. De kleur is mooi, maar daar houdt het dan ook een beetje bij op. Toch kan ik het voor €1,50 niet een onwijze miskoop vinden.

Zijn jullie ook al in bezit van de Primark lakjes ? Zo ja.. wat vinden jullie ervan ?

Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3