woensdag 19 maart 2014

QUEEN B!

Jerney en ik met de tickets. De look heb ik nagemaakt van Beyoncé's video clip "Mine"
Voor meer foto's van de look kan je even kijken op m'n Instagram account "kmbrlee90"


Zondag avond zat ik lekker rustig bij m'n tante toen ik werd toegevoegd door de 538 redactie Facebook. Eerste gedachten waren gelijk.. Onzin ! Maar ook ergens een idee van " Misschien heb ik wel wat gewonnen". Toch maar het vriendverzoek accepteren. En wat denk je .. Jerney had kaarten gewonnen voor BEYONCÉ !!! Ze moest alleen voor 12 uur reageren, anders gingen de kaarten naar iemand anders. En natuurlijk nam ze niet op, waardoor ik he-le-maal in paniek was haha.

Na ongeveer al haar Facebook vrienden te hebben gespamt kreeg ik eindelijk een berichtje terug van haar vriend waar Jerney op dat moment was. Ik was helemaal hyper en Jerney was een beetje in shock. Het leek een beetje op het filmpje van :" Chloe, where going to disneyland!" 



2 Dagen later was het zo ver ! We gingen toch echt naar BEYONCÉ !! 
We waren om 4 uur bij de Ziggodome waar we erachter kwamen dat we staanplaatsen hadden.
Snel ff een patatje naar binnen gewerkt en het wachten kon beginnen. Gezellig 2,5 uur in de rij staan. Ik moet zeggen dat het erg gezellig was met het clubje dames om ons heen. Beetje jammer dat het rond half 6 begon te storten. Daar ging m'n kapsel. Maarja..ik ging naar Beyoncé, dus who cares ! 
Om half 7 gingen de deuren open en we werden gelijk plat gedrukt .. pfff wat een gekken zeg. 
Snel naar binnen en gelukkig hadden we een mooie plek te pakken. Vooraan bij podium 2 !



Het voorprogramma was niet echt mijn ding. Misschien omdat ik gewoon niet kon wachten op Beyoncé. Om half 9 kon het feest beginnen. Jezus wat een topwijf zeg ! Ze kan zo prachtig zingen ! Bij het intro had ik al kippenvel en toen ze "I will always love you" ging zingen stonden de tranen in m'n ogen. Wat was ik gelukkig dat ik de kaarten had gewonnen zeg

Om jullie niet meer te vervelen met m'n lange verhaal heb ik hier een paar foto's voor jullie.
Ik zal binnenkort proberen een filmpje te uploaden met een compilatie van alle fragmenten die ik heb gemaakt :)  










Ik hoop dat jullie t artikel leuk vonden. Jerney en ik heb in ieder geval een geweldige avond gehad !
Thanks  Radio 538 !!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3