woensdag 12 maart 2014

True match foundation by L'Oréal Paris



Foundation, altijd een lastig ding als je een wat lichtere huid hebt. Of het maakt je lijk bleek, of het lijkt alsof je hoofd langer in de zon heeft gezeten dan de rest van je lichaam. Ik had dus een foundation die prima is voor de zomer en als ik lekker in het zonnetje heb gezeten, maar van de winter is mijn huid natuurlijk een stuk lichter geworden en zag m'n foundation er niet meer uit haha.

Tijd om te zoeken naar een nieuwe. Bij de Etos hebben ze op dit moment "Make up mania". Dat houdt in dat op alle make up 30 % korting is. Goede gelegenheid om een nieuwe foundation te kopen.
Hint hint  ;-) ! 


Bij L'Oréal Paris vond ik eindelijk mijn true match. Dit was de lichtste kleur in R1C1 Rose Ivory
Precies licht genoeg met een roze ondertoon. Perfect dus. Wat het flesje beloofd is dat hij super blend en dat hij zich aanpast aan je huid qua kleur en textuur. Dat gaan we even testen !

Excuses voor m'n " ik ben net uit bed gerold hoofd",
 maar ik kon niet wachten om hem te testen haha

Dit is het resultaat ! Wat me gelijk opvalt is dat het niet zo'n dikke plakkerige laag is. Wat ik met veel foundations heb is dat het lijkt alsof je heel je poriën volt smeert en je voelt de puistjes dan gewoon opkomen haha. Het voelt dan heel heavy aan en dat heb ik met deze totaal niet. Deze is zelfs een beetje matterend en daardoor heb je niet meteen zo'n glim hoofd. Nu over de dekking : Daar ben ik ook zeer tevreden over. Je kan hem altijd opbouwen natuurlijk, maar met een klein laagje zijn de meeste rode plekken verdwenen. Kijk maar naar het verschil op m'n kin en m'n wangen.

Conclusie : 
- Hij past perfect bij m'n huid
- Dekt prima
- Is gelukkig niet te "heavy"
- Heeft een matterend effect.

Kortom , Ik ben happy en heb m'n true match gevonden.
Uit m'n hoofd is hij €14,99 en dat is een leuk prijsje voor een foundation.
Als je snel bent kun je hem nog krijgen met 30% korting.

Wat is jullie lievelings foundation ?

Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3