maandag 17 maart 2014

Weekly Diary 3


Goedemorgen allemaal ! Het is weer tijd voor een Weekly Diary.
Een hele mooie week voor mij! En waarom dat is zie je bij de laatste foto's !! 
Een hele fijne week toegewenst X 


Er zit een nieuwe starbucks vlak bij m'n school. Oooh de verleiding!
Jammer dat het zo duur is ! 

Toch maar even gezellig een drankje doen.
Omdat het zulk mooi weer was gingen we voor een verfrissend drankje :)


Zo mooi die Magnolia bomen. Ik wil er altijd foto's van maken.
Jammer dat ze zo kort bloeien.


Lunchen bij Bagels and Beans. Ze hebben allemaal super foods daar.
Zelf weet ik nog niet wat zo wat ik van all die super foods moet vinden.


Zelf nam ik mijn favoriet. Spelt bagel met honing walnoten creamcheese,Beenham en honing saus.
Jammie !


Lekker met een groene ice thee.


Tijd om weer al m'n zonnebrillen uit de kast te trekken,
want het was weer super lekker weer .


Het sporten hebben we niet overgeslagen deze week.
In totaal ben ik 4 x geweest en ben trots dat ik het heb gehaald.


Vrijdag avond naar de Ikea. Check deze inloopkast !! Dat wil ik ook !!


Bij de Ikea moet ik altijd de zweedse gehaktballen eten. Daaaag dieet hahaha


M'n kleine boef wilde rolschaatsen.
We gingen even naar de stad waar ze een lekker smurfen ijsje kreeg.


En toen kreeg ik gister dit berichtje ! Ik geloofde het totaal niet.
Maar het stond toch echt op de 538 Facebook pagina!
Ik kon wel janken van geluk en na veel moeite heb ik Jerney eindelijk weten te bereiken.
Dus dinsdag gaan we naar QUEEN B ! WAAAAAAAAAAAAHHH


Can't wait to see you !! Zo'n zin in <3 

Hoe was jullie week !?

Follow my blog with Bloglovin


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3