maandag 24 maart 2014

Weekly Diary #4


Goedemorgen allemaal ! Het is weer tijd voor een Weekly Diary!
En ik moet toegeven dat ik deze week een beetje op een roze Beyoncé wolk heb geleefd en dus helemaal ben vergeten om wat meer foto's te nemen. Ik ga beloven dat t volgende week wat anders wordt haha ! Maar hoop dat jullie het leuk vinden :)

XO



De Beyoncé look voor het concert, geïnspireerd door haar video "Mine"

Jaja, de tickets waren echt !

En het wachten duurde lang. Ik heb nog 2 dagen last gehad van m'n benen.

Ja je ziet het niet zo goed, maar HOI DOUTZEN KROES ! 

Bibi McGill! Zij is Awesomeeeee !

En natuurlijk nog 1 foto van de Queen ! 

Aangezien de fanshop een beetje boven mijn budget lag .. 60 euro voor een trui.. Oei,
kocht ik dit grote boek maar met inspiratie foto's ! Heeeeel mooi boek

Vrijdag avond was er wel een hele bizarre docu op tv met een jongen die verliefd was op opblaasdieren.
Tja....

De video uploaden duurde lang !
 En nu heeft youtube hem er weer vanaf gehaald omdat er muziek in zit wat niet mag ?
Dat hebben we ff aangeklaagd natuurlijk...

Lekker gezellig zaterdag avond met alle kaarsjes aan :)  

Outfit met m'n nieuwe witte colbertje !

Zondag avond uitgebreid gekookt.
Sajoer boontjes met rijst en gehaktballetjes in pindasaus :)


Uiteindelijk maar weer aan t huiswerk. Bleggghh

Ik hoop dat jullie een leuke week hebben gehad !



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3