donderdag 24 april 2014

Calvin Klein Mono Eyeshadow's


Tijdens de pasen kreeg ik deze leuke oogschaduw's van m'n tante. Altijd leuk om "high-end" producten te krijgen. Maar voor de arme studenten onder ons, deze oogschaduw's zijn gewoon te koop bij de big bazaar. Ik ging ze testen en was heel erg enthousiast. Lees gauw verder !

Excuses voor de foto nadat het product al was gebruikt,
Maar m'n before foto's waren mislukt.
De oogschaduw's heten Honeymoon en Midnight Blue. Honeymoon is een prachtige coole gouden kleur met kleine gouden shimmers. Perfect om te gebruiken met koningsdag bijvoorbeeld. Midnight blue is zoals de naam het al zegt een hele mooie donker blauwe kleur. Op de foto kan ik het niet zo goed vastleggen maar deze bevat prachtige paarse shimmers.


Het pigment is heel goed ! Je moet bij de blauwe alleen opletten dat er een beetje fall out kan ontstaan. Ook zijn ze makkelijk te blenden. De kleuren passen prachtig bij elkaar en daarom heb ik hieronder een look voor jullie gecreëerd.



Hoeveel de oogschaduw's per stuk kosten weet ik helaas niet, want ik heb deze gekregen. 
Ik zou zeggen : neem snel een kijkje bij de Big Bazar, want ik vind ze prachtig !


Wat vinden jullie van de Calvin Klein oogschaduws ?




4 opmerkingen:

  1. Mooi! Kleuren staan prachtig bij je mooie ogen. De oogschaduws van CK kosten 3,95 per stuk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh my god, ik spotte net je blog op een andere site! And I love Candy Yum Yum, haha! You look FAB. De oogschaduws zijn ook goed gepigmenteerd, maar de look die je ermee hebt gemaakt is stunning!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3