woensdag 2 april 2014

Estée Lauder lippenstift


Van de ene luxe lippenstift naar de andere luxe lippenstift.
Ik wil deze zo snel mogelijk met jullie delen, want deze is nu te krijgen bij de Bijenkorf Maffe Marathon!



Ik zag deze in het boekje staan en dacht, daar wil ik zeker even naar kijken!
Ergens nam m'n "Wauw ik wil een luxe lippenstift" meer over dan "Goh wat een toffe kleuren".  De lippenstift was dan ook afgeprijsd van 22,95 voor 11 euro.. tja daar wordt je een beetje hebberig van. 
De kleuren die in de aanbieding zijn, zijn de kleuren die uit de collectie gaan. Deze paars/roze kleur sprak mij het meest aan en nam ik mee naar huis.


Dit is de Estée Lauder Signature Hydra lustre lipstick ( wat een naam zeg, haha ) in de kleur Orchid light. De lipstick belooft goed te hydrateren en een lange houdbaarheid te hebben.
Hij brengt makkelijk aan op m'n lippen en voelt goed aan. Niet te plakkerig, maar hij maakt m'n lippen ook niet droog. Na het swatchen van de lippenstift wilde ik het weer weghalen en zag dat er een goede stain overbleef. Of hij echt lang blijft zitten durf ik nog niet te zeggen want ik wilde deze lippenstift te snel met jullie delen haha.


De swatch ziet er goed uit. Niet te donker dacht ik ! tot ik hem op m'n lippen uitprobeerde.


De kleur is wat donker en maakt me een beetje oud. Ik kan nog niet helemaal zeggen dat ik onwijs fan ben, maar misschien moet ik er nog even aan wennen. Ik vind het meer een kleur voor de herfst. Hij kan tot die tijd wel lekker mooi zijn op m'n make-up tafel, want de huls is toch prachtig ! 

Als jullie een kijkje willen nemen moeten jullie er wel snel bij zijn. Van Orchid light had ik namelijk de laatste te pakken.


Wat vinden jullie van deze lippenstift ? 



1 opmerking:

  1. Wauw, wat een pracht exemplaar. De huls van de lipstick is alleen al een eye catcher. Hele mooie kleur heb je ook uitgekozen. staat je erg goed!

    x
    Svenja
    www.lovinglifeiseasy.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3