donderdag 17 april 2014

H&M wishtlist #2


Het was weer tijd voor een nieuwe wishlist. Ik zat op de h&m site te gluren en zag wat leuke dingen voorbij komen die ik graag met jullie zou willen delen. Het lekkere weer komt er weer aan en daarom heb ik wel zin in iets nieuws! 

  • Chanel Look a Like Een hele leuke tas met een stoere ketting handvat. Deze kost € 24,95
  • Grijze jurk Ook deze vind ik heel leuk voor de zomer. Deze zou ik combineren met een grote hoed en een leuk gekleurd riempje. Deze kost €14,95 (verkrijgbaar in 3 kleuren )
  • Spijkershorts Van spijkershorts heb je toch nooit genoeg ? Perfect voor de zomer met een paar stoere cut out boots eronder en een stoere bikerjack. Deze kost € 24,95
  • Slip on shoes Helemaal leuk ! En ook een leuke trend dit voorjaar/zomer. Je ziet ze steeds vaker voorbij komen en deze luipaard print is nog eens stoer ook. Deze kosten €14,95
  • Flower Power haarband Tja hier moet je van houden. Ik weet niet of ik er snel mee ga lopen, maar ik vind hem toch wel erg leuk! Zolang je je outfit maar simpel houdt... Deze kost €7,95

Hebben jullie ook een wishlist ? Zo ja , welke dingen staan hier dan op ? 

Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3