dinsdag 22 april 2014

MUA Natural Days


Bij mijn MUA aankopen zat ook een nagellakje. Al een tijdje was ik opzoek naar een leuk roze pastel kleurtje. Pastelkleuren zijn namelijk een hele leuke trend dit voorjaar.
 Deze vond ik zo schattig dat ik hem voor €2,49 mee naar huis moest nemen.


Wat me als eerste opvalt is dat de vormgeving van het flesje wel heel erg op Essie lijkt.
Ik heb een foto gemaakt ter vergelijking. Het enige grote verschil is dat het MUA nagellakje een kleinere inhoud heeft. Als ik het goed heb bevat het flesje van MUA 6,2 ml en een van Essie zo'n 15 ml. Het nagellakje van MUA heet Natural days en zou een dupe zijn van Essie's Muchi Muchi. Dit kan ik helaas niet testen omdat ik Muchi Muchi niet in m'n bezit heb, maar dit kan je wel op andere blogs vinden. Qua prijs verschilt dit behoorlijk want voor Essie betaal je al snel 10 euro en voor MUA dus 2,49! Fijn prijsje dus !


De nagellak brengt prima aan. Het kwastje is makkelijk om mee te werken. Je hebt twee tot drie laagjes nodig om het goed te laten dekken. Laat hem goed drogen voor je een nieuwe laag aanbrengt, anders kan je wat strepen gaan zien. De houdbaarheid vind ik wat minder, maar dit kan gewoon aan m'n eigen dunne nagels liggen. Al koop ik een nagellak van 40 euro, bij mij chipt het altijd binnen een dag haha. Deze gaat dan ook maar een dagje mee bij mij.

Verder ben ik tevreden met dit leuke lakje en kan ik niet wachten tot ik nog meer nagellakjes kan scoren van MUA.

Hebben jullie al een lakje van MUA ? 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3