dinsdag 8 april 2014

The Make Up Spot haul !


Sinds m'n eerste Sleek palette en blush ben ik helemaal van van Sleek ! Hoe gaaf zijn die paletten !
Ik besloot daarom een nieuwe toe te voegen aan m'n collectie. Op de site van the Make Up Spot hebben ze ( volgens mij ) zo'n beetje alle Sleek paletten. The Make Up Spot is een geweldige site met een heel breed assortiment aan make up. Het makkelijke van de site is dat er bij de meeste producten swatches bijstaan, zodat je precies weet wat je koopt. Ook de levertijd is super. Zondag avond besteld  en dinsdag middag kon ik al genieten van m'n aanwinst.


Ik koos voor een blush en palette van de Vintage Romance collectie. Een prachtig palette met hele romantische kleurtjes. Dus hij doet de naam eer aan.


Dit is de blush Antique. Een hele aparte blush die niet makkelijk is om op een foto vast te leggen.
Het is een bruin/oude roze kleur. Je zou bijna denken dat het meer een bronzer is. Hij geeft veel warmte aan je gezicht. Als je goed kijkt op de foto zie je dat er ook een lichte glitter in zit.


Ik dacht toen ik swatchte dat ik het nogal tegen vond vallen. Maar schijn bedriegt, zodra je hem op je wangen draagt is het precies de goede kleur. Je moet zelfs opletten dat je niet teveel aanbrengt !


Hier zie je de kleur aangebracht op m'n wangen. Ik ben tevreden over deze blush. Tijd voor de review van het Vintage Romance Palette !



Wauw , wat een pareltje he ! Er zitten mooie gouden kleuren in en prachtige paarse kleuren. Perfect als je groene of bruine ogen hebt. Dan springt je oogkleur er lekker uit. Elke kleur heeft een eigen naam. Hele leuke namen die goed bij het thema passen. En nu de swatches!


De blauwe en de matte kleur ( de rechter ) hebben wat minder pigmentatie, maar deze zijn prima op te bouwen. De andere zijn perfect ( al lijken ze wat licht, dat komt door de foto ) 


Wauw ! Deze kleuren zijn prachtig gepigmenteerd. Hele aparte kleuren met een bijzondere glans erin. 
De kleur naast de zwarte is wat stroef, maar daar is prima mee te werken. Mijn favoriet is de 2e van links "Marry in Monte Carlo".


De ooglook die ik er mee heb gemaakt. Ik heb vier kleuren van de onderste rij gebruikt en drie van de bovenste rij. Je kan er prachtige ooglooks mee maken.


De producten van Sleek zijn super. De pigmentatie is 9 van de 10 keer helemaal top. 
Ook kan ik de service van the Make Up Spot zeker aanraden! Ze hebben hele mooie producten, dus ik zou zeker een keer een kijkje nemen. 

Voor het palette betaalde ik €9,99 en voor de blush €5,99

Wat vinden jullie van deze collectie ?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3