maandag 28 april 2014

Weekly Diary #9


Hoi allemaal ! Het is weer tijd voor m'n weekly Diary. 
Een hele leuke gezellige week. Eindelijk zonder studie haha ! 
Ik hoop dat jullie een leuke week hebben gehad !
xoxo


Maandag

2e paasdag was het Sushi timeee!

Oh heerlijk, ze hadden hier ook zoete gerechtjes op de kaart staan!
Dit waren sweet buns. Heerlijk !

Dinsdag


Daarna was het natuurlijk weer tijd om heel hard te sporten.
We hebben weer een goede workout achter de rug.

Woensdag


Ik kon het niet laten om te gaan kijken bij Forever 21. 
Helaas werd dit een beetje een Fail. Ik nam een broek mee naar huis die niet paste
en daarom moet ik volgende week weer terug. 


Deze pyjama vond ik wel heel erg grappig !


Het was kermis in Amsterdam. Altijd leuk om ff te kijken.

Donderdag


Al vast m'n nagels gedaan voor Koningsdag



Bij de Big Bazar kwam ik Ciaté tegen ! Van 20 euro voor 8,95.
Ik nam natuurlijk een pakketje mee naar huis en daar komt morgen 
denk ik een review van.

Vrijdag


Ik had m'n haar oranje gemaakt met krijt. 
Dit was zo droog dat ik besloot het eruit te wassen,
maar het ging er niet meer uit haha.



Outfit of the day 


We gingen met z'n 3e naar Ahoy. Meest slechte muziek ever,
maar ik heb me uitstekend vermaakt.


Gezellig met Delano en Rik


Beetje onduidelijk, maar hoe meer we dronken hoe leuker het feestje werd haha.

Zaterdag


Tom kwam s'ochtends even een kijkje nemen.



En daarna gingen we weer de stad in.


Hmmm heerlijk ijsje !


De heren hadden honger en bestelde Nacho's en stokbrood. 
Daar moest ik ook wel ff van snoepen.


Rik en Delaan

Zondag


Kleine preview van m'n Ciaté nagellak 


Hmmm eindelijk asperges ! Lekkere afsluiter van de week!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3