maandag 5 mei 2014

Weekly Diary #10

Goedemiddaaagg ! Het is weer tijd voor een weekly diary! 
Ik heb een hele gezellige week gehad! Hoe was jullie week ?
Zijn jullie woensdag avond nog bij de kruidvat geweest ? Ik wel hoor ! Dat zie je wel in m'n diary verschijnen. Geniet van het lekkere week en tot bij de volgende diary !
xoxo

Maandag


Sporten sporten en nog eens sporten !

Dinsdag



Dinsdag ben ik al ff begonnen met ontwerpjes voor als ik m'n blog helemaal zelf ga maken.
Deze vond ik wel geinig, maar we zijn nog lang niet klaar 

Woensdag


Shopping time ! Samen met mama naar de Kruidvat. Wat een chaos, maar ik heb wat mooie items weten te scoren. Ook dankzij m'n lieve mama die wat sponsorde !


Dit was mijn uiteindelijke buit !

Donderdag



Ik ben fan van m'n paarse eyeliner ! Hier hebben jullie al een review over kunnen lezen.


Dit vond ik wel een leuke foto !

Vrijdag


Bloggen in de trein! Onder het genot van kokos water.


Met oma even de stad in. Ik had een croptop gevonden die niet eens zo slecht stond.
Helaas wij hij net wat te prijzig haha


Ook deze nam ik niet mee naar huis. €40 euro voor een vestje...
Maar hij was wel heeeeel leuk !

Zaterdag


Hmmm, een spinazie, mango, sinaasappel en bananen smoothie!


Opa helemaal trots op z'n heeeeele grote horloge haha

Zondag


Outfit of the day.
Spijkerblouse van Abercrombie and fitch en het rokje van de h&m.


Met oma was ik naar de tv opnames van Eva Jinek.


Eva 


Johnny de Mol was er ook !


Pierre Wind. Die was onwijs grappig 


Kijk ! We waren op tv !! 


Daarna op de Dam. Wat een drukte zeg...


Wel heb ik nog een foto weten te maken van Maxima en Willem.



2 opmerkingen:

  1. weer een leuke week! Alleen zoooo jammer dat je niet even noemt dat je met je tante de stad in was haha

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3