maandag 26 mei 2014

Weekly Diary #13

Goedemiddag ! Ik heb voor jullie een overvolle week ! Heel veel foto's, want ik heb ook veel leuke dingen gedaan. Nu heb ik weer een rustig weekje voor de boeg. Ik heb nu al zin in vrijdag, want dan ga ik gezellig met Lizette winkelen in Amsterdam.

Trouwens, aan al mijn lieve lezers.. Ik zou het super leuk vinden als jullie me liken op Facebook en bloglovin ! Zo zie ik wie m'n vaste lezers zijn :) xoxo !

Maandag


Look of the day. Ik weet nog steeds niet wat ik nou van zo'n bloemenkrans in m'n haar vind .. 
Wat vinden jullie ? Deze is trouwens van de Primark en kost 3 euro.

Dinsdag


Hmmm I Love Frozen Yoghurt !


Even American Hustle kijken.. Ja ik weet niet wat ik er van vind..


Look of the day !


Na het sporten was ik duidelijk net op tijd thuis haha.

Woensdag


Look of the day. Paars haar ! Dit doe ik altijd met Pastel krijtjes.. 
Ik zou graag gewoon een pluk echt verven.


Bij de h&m paste ik deze korte broek en nam hem mee naar huis !


Daarna gezellig bij Los Muchasos eten met deze twee :D 



All you can eat spareribs !


Ijsje toe. Cake ijs was heerlijk !!


Nikes date haha 


Daarna nog even een selfie met Channing Tatum

Donderdag


Second day hair .. Woow wat een volume haha!


Daarna voor de laatste keer bowlen. Een dubbel gevoel...
Ik vind bowlen heel leuk, maar omdat ik het ooit op hoog niveau heb gedaan en nu geen tijd meer heb om te trainen vind ik het moeilijk te verkroppen dat m'n scores zo laag zijn. Ik heb daarom besloten om er tot ik m'n Diploma heb er even een punt achter te zetten. Die avond gooide ik wel 228 gemiddeld en vond dat wel een hele mooie afsluiter !

Vrijdag


Look of the day ! M'n nieuwe leuke broekje van de h&m. Deze kost €14,95


Daarna lunchen met mam. Een heerlijke panini ham kaas.


Bij de h&m vond ik deze ketting voor €1,- Super koopje !!


Haha geniaal !


Daarna ging ik m'n haar proberen paars te verven. Een plukje hoor haha


Helaas viel het resultaat tegen. Volgende keer ff een donker paarse kleur kopen.

Zaterdag


Look of the day. Candy Yum Yum.. Hier zie het paars heel licht.


Slot avond op de bowling. Omdat we het niet konden laten gingen we nog even bowlen.
Met huisschoenen en huisballen haha ! 


Gezellig met Salvador en Lizette. Selfie time !


En nog één met Yordi en Salvador.

Zondag


Aangezien ik zo laat naar huis ging zag ik de zon gewoon opkomen! 



Hoe was jullie week ?







1 opmerking:

  1. Wat jammer dat je met bowlen stopt...
    Je super roze lippenstift vind ik wel heel mooi. ik zeg Yum Yum ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3