donderdag 19 juni 2014

Pull and Bear Sale wish list


Jeej, het is weer de leukste tijd van het jaar : Sale ! 
Bij de H&M heb ik op de website niet heel veel gezien wat ik graag wil hebben, maar bij Pull and Bear zag ik zeker een aantal leuke items die ik graag zou willen hebben en met jullie zou willen delen. Let's begin!



1. Band shirtjes vind ik heel erg leuk ! Dit is een crop top en ik weet niet of die me zal staan, maar met een highwaist jeans zou ik het wellicht kunnen proberen. Deze kost nu €12,99

2. Nog een shirt met opdruk ! Ik zelf vind dit een heel stoer shirt die je kan dragen met een simpele spijkerbroek en bijvoorbeeld m'n Nike Roshe Run. Deze kost nu ook €12,99

3. De laatste hebben jullie zeker een aantal keer voorbij zien komen in de vlogs van de opening van Pull and Bear in Amsterdam. Deze was zeer geliefd onder de mede bloggers en ook ik vind hem heel geinig. Deze trui kost nu €19,99


4. Broeken kan ik nooit genoeg hebben. Tot nu toe heb ik één highwaist broek en ik zou er zeker nog één willen toevoegen tot m'n collectie. Want die broeken zitten zo lekker !! Deze kost nu €19,99

5. Bij deze gaat het om het rokje. Ik heb een jurk van de H&M met dit idee, maar een rokje daarvan vind ik ook erg leuk. De combi op deze foto vind ik ook erg leuk. Het rokje kost nu €9,99

6. In Amsterdam heb ik met deze tas in m'n handen gestaan. Oh wat is deze leuk! Super stoer en het is weer eens wat anders dan een handtas. Deze leuke tas kost nu € €25,99.

Hoe langer je wacht hoe meer Sale er op de producten komt. Klein nadeel is dat de kans dat alles dan weg is veel groter is. Dus ik zou snel een kijkje nemen. 

Wat zijn jullie favorieten van de sale  ?






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3