donderdag 17 juli 2014

Essence Wave Goddes Highlighter


Ik was al een tijdje aan het wachten tot deze highlighter van Essence in de schappen zou liggen. En toen ik zag dat hij er was ben ik gelijk op de fiets gesprongen en hem gaan halen. Ik verwachte er heel veel van, want alle highlighters die ik tot nu toe aan me voorbij heb laten gaan van essence waren volgens alle bloggers helemaal geweldig. Dat ging me dus niet nog een keer gebeuren. 


Kruidvat, ik hou van je... Maar stop alsjeblieft met die 3 kilo plakband! 
Ik snap natuurlijk dat mensen eraf moet blijven, maar ik krijg het niet meer schoon :( Dus sorry voor de wat vieze foto's. 

Anyway, De highlighter komt uit een limited edition serie van Essence genaamd Wave Goddess. 
De highlighter zelf heet Sparkling Goddess en past perfect tussen deze zomerse serie.


De afdruk in de highlighter is heel leuk. Een beetje Hawaii! De highlighter zelf lijkt wel een beetje parelmoer met best wel grove glitters. Hmm, ik weet niet zo wat ik daar van moet denken. 


Hier zie je de roze/paarse glitters wat beter. Ik ben bijna bang dat dit een beetje to much is. 
Ik hou van glitter, maar als highlighter zou ik het niet zo snel gebruiken. Tenzij ik naar een feestje ga.


En dan de swatch. Oei, dit is wel heel wit ! De pigmentatie is best sterk voor een highlighter.
Nee hier ben ik absoluut geen fan van. De highlighter zelf is ook heel poederig. Balen, het had zo mooi kunnen zijn. Na een paar keer gebruiken gaat het patroon ook weg.


Op m'n gezicht zie je ook gewoon een witte streep. Tja, je moet er van houden. 
Ik vind het op mn gezicht niet heel lelijk, maar ook niet heel mooi. Het lijkt wel van dat poeder waarmee je je foundation "vast zet". Alleen lijkt het mij niet mooi om over heel je gezicht te gebruiken. Als je hem heel goed blend heeft hij wel een mooie shine op je wangen, maar dan valt hij wat minder op. Er valt dus wel mee te werken. Ik had er alleen wat meer van verwacht.

Gelukkig kost deze highlighter maar €2,99 en is t/m augustus verkrijgbaar bij de Kruidvat .


Wat vinden jullie van deze highlighter ?


3 opmerkingen:

  1. Jammer dat ie een beetje tegenvalt, maar hij is wel leuk voor erbij haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat jij er ook niet helemaal tevreden over bent. Ik heb gisteren deze highlighter op mijn hele gezicht gedaan en het was verbazingwekkend prima :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe meer je blend, hoe beter hij wordt ! Maar heb alweer een nieuwe mooie highlighter in m'n assortiment haha

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3