donderdag 31 juli 2014

Kiko Rock Attraction Blush


Deze stonden al een tijdje op m'n verlanglijstje. Een paar blushes die je alleen al zou kopen om de verpakking. Laatst keek ik op de Kiko website en waren ze 50% korting! Ze gingen daarom ook direct in m'n mandje ! Wees er snel bij, want dit zijn Limited Edition blushes ! 


De kleuren waar ik voor koos waren 01 Pearly Rock en 04 Pop Apricot.
Het liefst kocht ik ze allemaal. Je hebt ze in maar liefst 6 kleuren.


Kijk die verpakking! Om verliefd op te worden toch ! Zo kleurrijk. Ik hou ervan!
Volgens kiko zijn de blushes silky, smooth en comfortable. Ik ben heel benieuwd.


Als je dacht dat de verpakking mooi was, dan is de binnenkant helemaal gaaf.
Het lijkt precies op een broekzakje. Zo leuk!


Zoals je kan zien is Pop Apricot geen echte blush, maar meer een highlighter.
Pop Apricot is daarin tegen een prachtige abrikoos kleur die er voor zorgt dat je er lekker gezond uit ziet. De kleuren zijn prachtig !


Pop Apricot neigt meer naar roze met een oranje ondertoon. Ik vind hem perfect!
De kleur is niet TE gepigmenteerd, wat ik zelf heel fijn vind. Hij is makkelijk op te bouwen
De highlighter lijkt op deze foto best saai, maar hij heeft echt een hele mooie subtiele shine met een roze ondertoon. Perfect op zonnige dagen als je niet echt zin hebt ik heavy make up.


Op m'n wangen zie je hier de highlighter al wat beter. Ik vind hem super mooi, alleen jammer dat hij zo moeilijk te fotograferen is. Pop Apricot is ook een hele mooie subtiele kleur op de wangen. 
Ik ben er blij mee! De blushes gaan wel een hele dag mee, al kan je hem aan het eind van de dag wel een beetje bijwerken. 

De blushes kosten nu €6,40 per stuk en zijn HIER verkrijgbaar.

Wat vinden jullie van deze Kiko Blushes ? 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3