donderdag 10 juli 2014

Victoria's Secret Body Mist


Het is vandaag heerlijk weer om lekker langs het water te zitten. Van al dat zonnen krijg je het natuurlijk warm, maar als je je niet goed insmeert en beetje verbrand krijgt je huid natuurlijk een trekkerig gevoel. Deze body mist is dan een geweldige uitkomt! Hij is verfrissend, verzorgd je huid en heeft nog een lekker geurtje ook. Bij de Etos waren de Victoria's Secret body mist en lotions laatst in de aanbieding voor 9 euro en ik heb er drie body mists weten te scoren die ik graag met jullie deel.

Een body mist is heerlijk voor een warme zomer dag. Het is niet zo zwaar als parfum, maar heerlijk verfrissend en je ruikt er toch heel de dag lekker mee. De body mist van Victoria's Secret bevatten allemaal Aloë Vera om je huid goed te hydrateren en kamille om te kalmeren. 


Dit is er één van de Midnight Exotic lijn. Deze is via Victoria's Secret niet meer te krijgen helaas.
Het is een heerlijke geur van jasmijn, wat de naam natuurlijk al zegt. Hij is zoet met een kruidige touch. Je kan hier een beetje denken aan jasmijn thee. Heerlijk! 


Van deze moet je echt houden. Pure Seduction Red Plum & Freesia is een onwijs zoete geur.
Alof je insprayt met een mix van snoepjes en bloemen. Ik hou er wel van, maar ik kan me voorstellen dat je dit te zoet vind. Hij ruikt zoals Victoria's Secret het zelf zegt naar sappige rode pruim en en zoete fresia. Het is een flirtige romantische geur. 


Dit is mijn favoriete van de drie. Deze is zoet, maar minder zoet dan Red Plum & Freesia.
Hij ruikt heerlijk naar besjes! Hmm, deze zou ik elke dag wel kunnen dragen. Je hebt met deze gelijk het gevoel alsof je met een cocktail aan een tropisch strand zit. Ook deze is van de Midnight Exotic lijn en is niet meer via Victoria's Secret te krijgen helaas. 


Ik ben bij deze verslaafd aan de body mist van Victoria's Secret. Heerlijk ! 
Ik was al in het bezit van Mango Temptation en ik denk dat deze zeker niet m'n laatste zijn.
Als je ze niet meer tegen komt bij de Etos kan je ze altijd bestellen via de Victoria's Secret site, maar als je met de trein langs Schiphol komt zit daar ook voor de douane een kleine Victoria's Secret waar je deze kan aanschaffen.

Hebben jullie de Body Mist weten te scoren van Victoria's Secret ?


4 opmerkingen:

  1. Ja, ze zijn super fijn! Ik ga er weer een paar kopen in New York. Deep Berry ga ik daar eens ruiken:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ga duimen voor je dat ze er nog zijn! Want ze staan niet meer op de site. Wel hebben ze nu een mooie actie : 5 voor 30 dollar !! :D

      Verwijderen

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3