woensdag 2 juli 2014

W7 In The Nude Palette


Een tijdje geleden zag ik dat er eindelijk een dupe van het Urban Decay Naked 3 palette te koop was.
Ik was razend enthousiast, want het Naked 3 palette staat al enige tijd op m'n verlanglijstje, alleen de prijs liet het niet echt toe om hem te kopen als arm studentje.. Hee we houden nou eenmaal van budget toch ? Op Instagram zag ik een leuke winactie van BeautyByFaar en besloot mee te doen. Tot mijn grote verbazing won ik het W7 in the nude palette en ga ik deze vandaag voor jullie testen.

Bedankt Farah!


Het doosje ziet er bijna het zelfde uit als het Naked 3 palette. Het ziet er voor een palette van zo'n 8 euro super luxe uit. Volgens mij kan hij wel tegen een stootje.


Er zitten prachtige nude roze tinten in. Het is echt als je het zo ziet een exacte dupe van het Nude palette. Als je dit zo ziet kan je toch niet wachten om flink te gaan swatchen he haha.


Ze hebben zelfs de oogschaduws leuke namen gegeven. Dat vind ik altijd een pluspunt.
Volgens mij zijn het ( natuurlijk wegens copyrights) niet dezelfde namen als Naked 3. Hier onder even een close up van de oogschaduws en dan zal ik daarna per swatch de naam noemen en wat ik er van vind. 





Latte : Een hele lichte crème witte kleur. Je ziet hem bijna niet, maar dit komt omdat ik zo wit ben. De oogschaduw zelf is vrij goed gepigmenteerd.

Angel : Een hele lichte roze kleur met grove zilveren glitters. Deze vind ik mooi !

Venice : Venice is een hele warme roze kleur met een subtiele zilveren glitter. Het neigt bijna een beetje naar rose

Marilyn : Dit is een heeeeele lichte taupe met een beetje roze. Dit is één van de weinige matte kleuren in de palette. 


Copper Pot : Hij lijkt op de foto heel roze, maar dit is ook een taupe roze met een ( lijkt wel ) een beetje een paarse glitter erin.

Sun Kissed : Een mooie gouden bronzen kleur met een rozige ondertoon. Deze bevat ook een hele mooie shimmer.

Alice : De tweede en ook gelijk de laatste matte kleur. Dit is een hele mooie taupe kleur en is echt prachtig voor in de crease.

Bad Manners : Een shimmer taupe met een hele mooie rood/paarse gloed. Hij lijkt een beetje op Sun kissed, maar dan koeler.

Coffee Cup : Deze is nog wat koeler dan de vorige kleur en is heel moeilijk vast te legen op foto. 
Op de foto lijkt het een hele bruine kleur. Het is een beetje een mokka kleurtje. Ook deze heeft een beetje roze/paarse glans.


Mud Slide : Een mooie bruine kleur met een lichte gouden glans. Deze is heel poederig!

Tokyo : Een koele bruine/grijze kleur. Deze zou heel mooi zijn voor een smokey eye.

Fashionista : Dit is de donkerste kleur uit het palette. Een zwarte kleur met hele mooie rode en paarse glitters erin. Hiermee kan je echt een hele mooie party look maken.





Dit is de uiteindelijke nude look die ik voor jullie heb gecreëerd. Ik vind het palette echt super! Ik kan helaas niet testen of het echt een hele goed dupe is, maar ik ben sowieso wel bij met dit palette. Klein nadeel is dat op de oogleden de kleuren allemaal wel een beetje op elkaar lijken. Gelukkig kan je de kleuren goed opbouwen.

Het Palette kost zo'n 8 euro en is verkrijgbaar bij verschillende webshops.


3 opmerkingen:

  1. Super mooie look heb je er mee gemaakt, ik heb net pas in the buff haha, maar deze lijkt me ook heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3