maandag 7 juli 2014

Weekly Diary #19


Allemaal een beetje bijgekomen van dit feestweekend ? 
Ik heb een hele leuke week achter de rug en daar kunnen jullie een beetje van meegenieten door m'n weekly diary. Veel kijk plezier ! 

Btw. Dit is trouwens m'n 100e blogpost !! Woehoeeee 

xoxo

Maandag


Maandag avond gezellig met Yordi, Patrick en Stefan naar de Crazy Piano's om een drankje te doen.


Daar moest ik natuurlijk even op de foto met Renee vd Gijp !


Selfie met Dennis Weening haha !


En Dennis van der Geest wilde ook graag een foto met me haha. Top Avond !

Dinsdag


Dinsdag maar even bijkomen met een heerlijke ijskoffie <3 


Ik twijfelde of ik deze jurk zou kopen, maar heb het niet gedaan.
Misschien dat ik hem toch nog ga halen want hij is wel heel leuk.

Woensdag


Look of the day ! W7 in the Nude palette.



Tijd om te sporten in m'n nieuwe sport shirt.

Donderdag


Nails of the day!


Not so healthy ! Zelf gemaakte cheeseburgers


S'avonds de cheeseburgers er maar af sporten in een helemaal lege sportschool.

Vrijdag


Lekker wakker worden met Coconut Alpro <3 zooooo lekker !


Daarna gelijk op de fiets gesprongen naar de Etos en deze lekkere body mists weten te scoren.



S'avonds eten met Mam en Peter. Oke weer niet zo super gezond, maar wel lekker!
Toetje heb ik maar over geslagen haha


Deze kreeg ik als cadeautje. Binnenkort een review!! Ze waren gewoon 50% korting !

Zaterdag


Pineapple sokken.  Soooo tropicana !


Voetbal kijken. Zo veel kansen, zo weinig geluk. Ik trok het niet meer en kon de Penalty's ook niet meer aan zien. Ik was echt te zenuwachtig.


Een goede afloop ! Krul is de held van de avond ! Jeeeeeeeeeejjj... Nu al zin in Woensdag.

Zondag


Shopping time. Er komt een mac store in Den Haag !! Niet super bijzonder want er zit al een shop in de Bijenkorf. Maar deze wordt gok ik wat groter :) 


Mijn 2e mac lippenstift. Zijn jullie al nieuwsgierig ? 


S'avonds de verjaardag van Jerney. Dit was een beetje een GLR ( Grafisch Lyceum Rotterdam) reünie . Gezelliggggg! Renate heeft trouwens ook een hele leuk DIY blog! Zeker een kijkje waard. Datzitwelsnor.net


Hoe was jullie week ?


2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je 100e blog. Ze zijn allemaal even leuk om te lezen! Ga zo door

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3