maandag 28 juli 2014

Weekly Diary #22

Goedemorgen! 

Ik heb weer een druk weekje achter de rug, maar helaas niet zoveel foto's.
Ja, van eten.. As always, haha ! Er komen deze week weer een hoop leuke reviews aan. 
Misschien komen ze soms wat later, omdat ik het erg druk heb. 

Liefs,

Kimberley 

Maandag


Rustig dineren met een ovenpatatje en duitse biefstuk. Onder tussen even een paar blogs checken !


Bij de Big Bazar was een aanbieding, namelijk 3 OPI nagellakken voor €10,-
Helaas heb ik er maar 1 weten te scoren.


Guilty pleasure ! The Kardashians 

Dinsdag


Oeh snacks! Heel moeilijk om vanaf te blijven. Gelukkig zijn het mini's haha!


S'avonds met Lizette wat gezonder. Bij Eazie ! We kunnen natuurlijk geen vette hap nemen voor het sporten haha.


So prettyyyyy! Maar zo duuuur :( 

Woensdag


Misschien hadden jullie het gelezen op m'n Facebook en Instagram, maar woensdag heb ik express geen blogpost geschreven. Het voelde voor mij niet zo gepast om vrolijk over make up te schrijven terwijl er die dag zoveel verdriet was. 

Donderdag


Wat is de Passage in Den Haag toch mooi he ? 


Deze lucht zag ik toen ik Donderdag avond klaar was met sporten. Zo mooi ! 

Vrijdag


M'n lieve oma was jarig ! Dikke knuffel <3 


Cadeautje voor mezelf omdat ik eindelijk weer een SUPER leuke baan heb!


Borrel Time !

Zaterdag


Even m'n "Daily" make up stash opgeruimd. 


En daarna kwam m'n Pretty Box weer binnen !

Zondag


Vandaag speelde ik even met een iPad. Geweldig zo'n tekenprogramma.


Lunch with a view. Check fotomodel Delano ;-) 


Hoe was jullie week ?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3