donderdag 7 augustus 2014

Catrice Metallure


Catrice is deze week uitgekomen met een prachtige limited edition collectie genaamd Metallure. 
De verpakkingen zijn echt to die for ! Laten we hopen dat de producten zelf dat ook zijn natuurlijk.
De collectie is natuurlijk veel groter dan dit, maar ik ben nog van plan om misschien de bronzer en de rode lippenstift op te pikken... Zolang de voorraad strekt natuurlijk! 


Allereerst beginnen we met de lippenstift. Ik nam de fel roze mee naar huis. 
Check die huls.. Halloooooo, ik ben verliefd! Ik hou zo erg van rosé goud ! 
Zou bijna uit enthousiasme de naam vergeten te melden. Dit is c02 Alluring Pink.


In de winkel deed het me even denken aan Kelly Yum Yum, maar deze is veel donkerder.
Ik kan het niet zelf vergelijken helaas, maar wat ik zie van swatches is het hem niet niet. 
De kleur is even goed prachtig ! 


Het is een prachtig magenta met een blauwe ondertoon. Zeg maar hallo tegen een stralend wit gebit! 
Ik hou van lippenstiften met blauwe ondertonen. Hij dekt super goed en gaat niet in de lijntjes zitten. 
Ook droogt hij je lippen niet uit! Hij blijft zo'n 3 uur zitten, maar na een grote maaltijd moet je hem wel even bijwerken hoor. 

Ik ben er weer blij mee! Deze lippenstift kost €3,99 


Nou over op een prachtig nagellakje van deze collectie, namelijk : C03 Metalight.
Dit is een prachtige bronzen rosé gouden kleur. Super mooi! Het enige nadeel is dat het lakje vrij dik is en een beetje streperig. Dit zie je al heel snel met dit soort metallic lakjes. 

Na een dagje werken waren m'n nagels wel gechipt, maar dat verbaasde me niks (Dat ligt meer aan m'n eigen nagels). Dit nagellakje kost €2,99 en ik zou hem zeker scoren als ik jou was! 

De limited edition is te krijgen bij de kruidvat en trekpleister! 

Wat vinden jullie van deze collectie ?


5 opmerkingen:

  1. Hele mooie lipstick. Staat je goed. Jammer dat je geen full face foto laat zien... Ik had de lipstick gisteren in me handen, maar aangezien ik KYY wel heb, mocht ik deze niet van mezelf kopen! Hihi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zal eens een full face foto op instagram zetten. Was niet zo fotogeniek die dag haha

      Verwijderen
  2. Wauw wat een prachtige lipstick, over het nagellak heb ik geen mening, ik voel dat dat het weer helemaal gaat worden maar ik ben er nog nier klaar voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De lipstick vind ik helemaal geweldig! Straks maar even de stad in om te kijken of de collectie hier al in de winkel ligt..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Esther: De nagellak is even wennen ja, maar ik vind het wel wat hebben haha. @ Fashion Meets Beauty : Ik ga voor je duimen!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3