zaterdag 30 augustus 2014

Happy 1 Year Anniversary Remco & Karin!


Het is alweer 1 jaar geleden dat mijn allerliefste tante het Ja woord gaf aan mijn "nu" oom Remco!
Daarom wil ik vandaag mijn oom en tante even in de spotlight zetten op m'n blog! 
Benieuwd naar een aantal foto's en wat ik allemaal heb ontworpen voor hun mooie dag ? Lees dan snel verder !




Ongeveer 2 jaar geleden vertelde mijn tante dat ze ten huwelijk was gevraagd. Super enthousiast was ik! Mijn eerste vragen waren : Mag ik een bruidmeisje zijn en mag ik jullie trouwkaart ontwerpen ?
En dat mocht ! Tenminste .. tot bruidmeisje heb ik mezelf benoemd haha, maar het ontwerpen van alles heb ik gedaan. En trots dat ik was ! 


Laten we allereerst beginnen met het trouwkaartje ! We gingen voor Vintage, maar wel iets totaal nieuws. Dit zag je niet zoveel en ik heb de poppetjes helemaal zelf gemaakt ! Ik heb onwijs veel leuke reacties hierop gehad.


En hier stopte het natuurlijk niet bij ! Nee ik was dagelijks bezig samen met m'n tante voor de leukste ideeën. Zo maakte ik nog een fingerprint tree waar al hun gasten hun vingerafdruk achter konden laten en een banner om de gasten welkom te heten. Dit maakte het gewoon allemaal heel speciaal.

Zoals je leest heb ik er dus een jaar naar toe mogen leven en wil ik de mooiste foto's van die dag graag met jullie delen. Van mijn jurk tot de jurk van m'n nichtje..
Lieve Karin en Remco, van harte gefeliciteerd ! Dat jullie nog maar lang van elkaar en Lisa mogen genieten. 

Liefs Kimberley 

Koekjes die ik had gebakken :) 


Ring van m'n overgroot oma, zo was ze er toch een beetje bij.



















Foto's by Amy van Trouwen met Amy en een aantal van mezelf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3