vrijdag 1 augustus 2014

Pretty Box Juli


Als aan het eind van de maand de bel gaat, dan weet je gewoon : JA PRETTYBOX! 
Elke maand ben je weer zo nieuwsgierig! De Pretty Box is een maandelijks abonnement die €14,95 kost met verzend kosten. Als je een "contract" van 3 maanden neemt is hij wat goedkoper. Het goedkoopst is hij als je een contract van een jaar neemt. Je kunt de Pretty Box hier bestellen.


Als je hem open maakt zit er altijd een netjes briefje bij met een beschrijving van de producten. 
Let's begin ! 



NYC High Definition Mascara 

Deze Mascara zou niet moeten klonteren, je wimpers spreiden en je mooie grote wimpers moeten geven. Het borsteltje is wel een borstel die ik persoonlijk heel fijn vind. Een rubberen borsteltje zorgt er meestal voor dat je wimpers inderdaad mooi gescheiden worden. Ik heb nog nooit een mascara van NYC gehad, dus ik ben erg benieuwd. 




Make up product van Stendhal

Het Franse merk Stendhal ontwikkelt make up producten van zeer hoge kwaliteit. Stendhal is voor mij helemaal nieuw. Ik had hier nog nooit van gehoord. In mijn box zit een oogschuduw zet. Niet kleuren die ik nu snel zou dragen, maar voor de herfst zou het heel mooi staan met m'n groene ogen. 
De pigmentatie is prima, maar de oogschaduw is wel een beetje poederig.





ST. Tropez One Night Only Instant Glow Bodylotion + Beachbag

Van dit merk had ik wel gehoord, maar heb daar nog nooit wat van gehad. ST. Tropez staat bekend om z'n zelfbruin producten. Deze bodylotion zou perfect zijn voor een feestje waar je een mooie glow zou willen. Alsof je net van het strand komt. De lotion droogt snel op en geeft dan een mooie sunkissed glow ! De zelfbruiner was je er gemakkelijk weer vanaf onder de douche. 

Ook ziet er een leuke zwart wit gestreepte beachbag bij. Die kan je altijd wel gebruiken! 


Calico Nail Polish Remover Pads

Deze pads zijn makkelijk mee te nemen in je tas waardoor je overal ff snel je nagellak eraf kan halen. 
1 Pad is geschikt voor zowel je nagels op je handen als je nagels op je voeten. Het product bevat geen aceton en verzorgd je nagels en nagelriemen. Het enige wat ik kan opmerken dat dit echt eruit ziet alsof het uit de jaren 80 is gekomen. Maar, als het werkt dan werkt het toch ?


Product Orlane 

Dit is weer een merk wat ik niet ken. Orlane is een luxe huidverzorging merk wat al 60 jaar bestaat. Oke, misschien heb ik onder een steen gelegen haha. De producten van Orlane zorgen ervoor dat je huid dynamisch, veerkrachtig en jeugdig blijft. Orlane is een merk wat veel ervaring heeft op het gebied van anti-aging. In mijn Pretty Box ontving ik een crème voor m'n benen. Ik verwacht dan ook hele mooie strakke benen na het aanbrengen haha.


Oordeel Pretty Box Juli 

Aan de ene kant vind ik hem wel leuk, maar als ik de Pretty Boxen van de maanden hiervoor zie vind ik hem wat tegenvallen. Het niet niet helemaal mijn ding omdat er voor mij niks onwijs eruit springt. 
Het blijst ben ik met de Glow Bodylotion van St. Tropez. Ik ben heel benieuwd naar de Box van Augustus. 

Wat vinden jullie van de Pretty Box van Juli ? 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3