dinsdag 30 september 2014

I'm a DIVA!


Op zoek naar de perfecte donker rode herfst kleur waar je geen omkijken naar hebt ? 
Zoek niet verder, want ik heb hem gevonden. MAC Diva is DE kleur voor deze herfst.
Benieuwd naar deze prachtige lippenstift ? Lees dan verder...




Nadat ik hem zag bij Vera Camilla was ik opslag verliefd. Deze kleur is perfect voor de herfst, kerst ect. Het is dan ook de 2e matte lippenstift van MAC die in vol trots aanschafte. De lippenstift komt natuurlijk in de bekende huls en heeft weer die heerlijke vanille geur. 


Diva is een prachtige bordeaux rode kleur met een matte finish. Voordeel aan de matte finish is dat je er bijna geen omkijken naar hebt omdat hij zo belachelijk lang blijft zitten. Ook vind ik dat weer een net wat chiquere uitstraling hebben dan een shiney bordeaux rood. Maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke voorkeur haha! 


De kleur ziet er in de huls een stuk donkerder uit dan op je lippen. Al is het echt een hele gewaagde kleur. Ik had al eens eerder van Diva gehoord, maar dacht dat deze veel te donker zou zijn op mijn lippen. Toen ik hem zag bij Vera wist ik zeker dat deze in mijn stash zou eindigen, want hij stond haar prachtig. Ook staat deze echt perfect bij de dames met een donkere huid.



Swatchie time! Zoals je ziet is hij goed matte en heeft een lichte blauwe ondertoon. Ik ben fan van rode lippenstiften met een blauwe ondertoon, want daar worden je tanden zo lekker wit van.
Let wel op dat je je lippen goed scrubt en verzorgd, want velletjes worden wel beter zichtbaar.


De lippenstift blijft zo'n 8 uur mooi zitten. Na die 8 uur moet je hem bij de randen wel een beetje bijwerken. Ook na een flinke maaltijd zou ik wel even checken of hij bij de randen niet lelijk is geworden, maar verder heb je er geen omkijken naar. Klein nadeel is dat hij je lippen een beetje uitdroogt. Verzorg dus altijd je lippen goed met lippenbalsem voor het aanbrengen! 

Ik ben fan van Diva ! <3 

MAC Diva is te koop bij alle MAC counters en shops en kost €18,50




7 opmerkingen:

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3