maandag 29 september 2014

Kayla Itsines workouts #2


We zijn alweer 4 weken verder en ik moet zeggen dat ik gehoopt had op meer resultaat.
Ergens hoop je natuurlijk binnen vier weken 8 kilo kwijt te zijn ofzo, maar misschien moet ik er wat meer realistisch naar kijken. Ik heb voor jullie weer een klein verslagje en hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen. 




4 weken geleden zette ik de stap om niet persee een super model te worden, maar wel om me een stuk beter te voelen. Ik was klaar met onzeker zijn en wil gewoon trots zijn op wie ik ben. Daarom begon ik met de work outs van Kaya. 

Binnen twee weken was ik 2,5 kilo afgevallen, waar ik best trots op was. Helaas vliegen de kilo's er nu niet meer vanaf terwijl ik precies het zelfde doe en het zelfde eet.
Het realiseren dat spieren een stuk zwaarder zijn dan vet is dan ook moeilijk haha. 
In totaal ben ik nu 3,5 kilo kwijt.


Samen met Mandy gaan we er nog steeds flink tegenaan. Vanaf vandaag ( Week 5 ) beginnen we weer met nieuwe oefeningen.. En geloof me, dat gaat zwaar worden! Maar we zijn bikkels en gaan het gewoon doen. Bij Mandy zie je onwijs veel verschil al. Dit geeft voor mij gewoon motivatie om harder door te gaan. Zijn jullie klaar voor de verschil foto's ? 



Oke, aan de voorkant zie je wel duidelijk dat de zwembanden een stukje minder zijn. Toch vind ik het van de zijkant nog wel tegenvaller. Maar ik ga niet stoppen, ik ga gewoon door! Het moment dat je denkt te willen stoppen is het moment dat je jezelf net wat harder moet pushen! 

Ik wil jullie allemaal bedanken voor alle lieve berichtjes en motivatie. Dit doet me heel goed!



6 opmerkingen:

  1. Ik vind het echt super knap en ook gedurfd dat je dit zo doet. Zet 'm op Kimberley! Je ziet er al hartstikke goed uit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! Echt respect want je ziet nu al verschil. Top meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Kimberley,

    ik zag net je reactie op Kayla haar post. Ik zoek al een tijdje iemand in Nederland die de guide gebruikt. Nu zag ik dus jou! Meteen even je blog gecheckt en bij dit artikel beland. Ik vind het ten eerste super knap dat je dit doet en vol blijft houden! Je ziet echt wel verschil en misschien dat dat dan dus minder snel gaat dan bij je vriendin, dat maakt inderdaad niet uit want je doet het voor jezelf. Nu vroeg ik me af waar jij de guide vandaan hebt, hoeveel die kost en of het per se nodig is om naar de sportschool te gaan of dat het mogelijk is om de workouts buiten/thuis te doen. Ik heb namelijk niet echt een beeld van wat er allemaal in staat, maar ik volg Kayla nu al een hele tijd op instagram en begin steeds enthousiaster te worden om ook te beginnen. Staat er ook veel in over voeding? Ik wil namelijk zeker weten dat het iets voor mij is aangezien de guide via haar site best veel geld kost, vind ik.

    Liefs,
    Pien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel ! Zou je me anders even kunnen mailen ? kimberleyvanbeek90@gmail.com

      Liefs Kimberley

      Verwijderen

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3