maandag 29 september 2014

Weekly Diary #31


Monday! You're here again. De week is snel voorbij gevlogen! 
Deze week bestond uit sporten sporten shoppen en werken. 
Zijn jullie benieuwd naar mijn week ?
Klik dan op "meer lezen"!
Maandag


Look of the day. Mooie krullen 


M'n favoriete diner. Rijst met kip :D


Did my work out again. Proud !

Dinsdag


Make up of the day. Lekker herfstig :) 


Daarna hebben we weer ass gekicked at the gym.


En besloot ik het s'avonds even lekker cozy te maken :) 

Woensdag


De dag dat ik met Sharon van Style Chameleon lekker ging shoppen, eten en naar de vip night van Invito ging.


Alles over de VIP night kun je al vinden op m'n blog :D 

Donderdag


Outfit of the day. Met m'n nieuwe geshopte spulletjes <3 


En s'middags was het natuurlijk weer tijd om te sporten. Deze week heb ik de vier keer gehaald.

Vrijdag


Heel erg vroeg naar m'n werk want de iPhone 6 launch day was er. Spannend!


Check die rij ! Dat beloofde een drukke dag :)


Met dank aan Starbucks hebben we de drukke dag overleefd.

Zaterdag

Zaterdag ben ik compleet vergeten foto's te nemen. Ik moest namelijk gewoon werken.
Voordat ik ging werken heb ik wel even een nieuwe jas gekocht bij de H&M met m'n glamour!

Zondag


Hoe leuk is deze beker. Hij is van Flying tiger !


Nieuwe jas en nieuwe ketting van de H&M.


Vervolgens kocht ik nog een cadeautje. Diva van Mac. Op de volgende foto zie je hem bij me op, maar er komt natuurlijk een uitgebreide review!


Time to work ! Ja gewoon nog met m'n iPhone 5 haha!
En wat vinden jullie van Diva ? 

Q: Hoe was jullie week ? 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3