zaterdag 18 oktober 2014

Sporty Girl Tag



Tijd voor weer een tag! Deze heb ik via TheBeautyAssistant en ik besloot hem ook te doen omdat ik de laatste tijd zo hard aan het sporten ben. Benieuwd wat ik allemaal doe en nog meer leuke weetjes over m'n sporten, tot aan m'n ergste blunder toe? Neem dan snel een kijkje! 

Wat voor sport beoefen je ?
Ik fitness ! Daarnaast beoefen ik op dit moment helemaal geen sport.

Hoeveel uur sport je in de week ?
Ik denk zo'n 8 á 10 uur in de week. Ik ga in ieder geval 5 dagen per week :)

Cardio kracht of balansoefeningen ?
Ik volg het Kayla Itsines Bikini Guide programma en dat bestaat vooral uit cardio en kracht. Al moet ik zeggen dat je bij sommige oefeningen best een goede balans nodig hebt hoor!


Sport je liever alleen of met anderen ? 
M'n motivatie is wel hoger als ik samen train. Ik train nu bijna elke dag met Mandy en dat werkt erg goed. Soms ga ik met een andere vriendin Lizette dus ik ben bijnaaaa nooit alleen. Als ik alleen ga luister ik lekker naar muziek en is het uurtje ook zo voorbij!

Wat doe je als je geen zin hebt om te sporten? bedenk je 100 smoesjes of weet je jezelf toch te motiveren ?
Ik weet me meestal wel te motiveren. Ik ga nu al 7 weken lang 5 dagen per week en ben best trots op mezelf ! Maar soms heb je gewoon een dag vol smoesjes nodig hoor haha




Heb je een sportblunder die je kunt benoemen?
Oeiii, Dat je toch wel erg naar zweet stinkt... Of tijdens een sit up een scheet laat. Happens to the best of us. Toch hoop ik dat niemand het heeft gemerkt hahahah

Waar kun je je echt aan irriteren tijdens het sporten ?
Nou zit je er klaar voor ? Meiden die niks doen maar wel alles bezet houden. Meiden die je alleen maar arrogant aankijken. Mensen die het liefst op je schoot squaten en mannen die alleen naar je staren van .. O MY GOSHH a girl !

Ben je van de sportieve gadgets en hypes zoals een activiteitenmeter, speciale apps op je telefoon of een hartslagmeter ?
Nou binnenkort mag ik me ( ooit ) een trotste eigenaar van de iPhone 6 noemen. Daar zit al een Health app in verwerkt. En als de Apple Watch uitkomt is die ook zeker van mij! Ook daarop zit een stappenteller ect en dat lijkt me erg leuk om bij te houden!


Q: Wat voor sport doen jullie ? 

Follow my blog with Bloglovin en Facebook !



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3