donderdag 27 november 2014

Naughty or Nice ?


Kerst is echt m'n favoriete tijd van het jaar, want de kerst collecties van verschillende make up merken vind ik toch zo leuk! Dit jaar is die van Essence echt top! Toen ik op Instagram zag dat de Come to Town Collectie van Essence in de schappen lag bedacht ik me geen moment en nam natuurlijk wat mee naar huis!



Ik ging voor het quattro eyeshadow palette met het bijpassende oogpotlood.
Vrij gewaagd, want normaal zou ik niet zo snel een rood oogpotlood gebruiken.
Ik kon bij m'n kruidvat niet swatchen, dus nam ze op de gok mee.


Het quattro palette is al vrij bekend bij Essence, maar deze kleuren zijn zo leuk! 
Ja, er zat een cranberry kleur in, dus ik moest hem hebben. De combinatie met het goud en zilver sprak me heel erg aan.


Omdat ik niet kon swatchen in de winkel was ik een beetje bang dat het een beetje droge oogschaduwen waren. Je weet wel, waar bijna geen pigment vanaf komt. Voor €2,89 wilde ik wel een gokje wagen!


En ik was daarom ook blij verrast toen ik ging swatchen. Hallooo, check die pigmentatie! 
Dit had ik zeker niet verwacht van zo'n budget palette. Als deze al zo geweldig is, zou het potlood dan ook meevallen ? 


Het is een rood/cranberry kleur met glitters erin. Met rood moet je wel heel erg oppassen, want als je die op je waterlijn aanbrengt kan je er heel moe/ziek uitzien. Dat willen we natuurlijk niet hebben met kerst. Ik zal deze dan ook gebruiken om een winged eyeliner mee aan te brengen.


De swatch is ook weer veel belovend! Hij is gelukkig niet te rood en er zitten hele subtiele zilveren glitters in. Het potlood is heel creamy en makkelijk om mee te werken.


De look. Met het oogpotlood heb ik zoals ik hiervoor al vertelde een wing gemaakt. 
Ik vind de combinatie met het palette helemaal top. Dit is een look waar ik zeker vaak voor zou gaan.
I love it ! De oogschaduwen zijn ook makkelijk te blenden. Ik ben heel hard aan het twijfelen of ik niet ook het groene setje moet gaan halen haha!


Nou je raad het misschien al, maar ik ben dol enthousiast over deze collectie! 
Het palette kost €2,89 en het oogpotlood €1,99. Het is een Limited edition, dus haast je snel naar de Kruidvat ! 

Q: Hebben jullie al wat weten te scoren van deze collectie ? 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3