maandag 17 november 2014

Weekly Diary #37


Goedemiddag! Sorry dat ik vorige week niks heb geplaatst, 
maar het was tentamen week en ik moest nogal veel doen. 
Ik maak het weer goed met een volle weekly diary! Ik zit trouwens te denken aan een andere naam!
Wat zouden jullie aanraden ?
Maandag


Look of the day


Gelukkig reageerde jullie hier heel positief op ! 


De nieuwe collectie van MAC. Ik nam niks mee naar huis.

Dinsdag


Wat een verschil he! Vandaag begin ik aan de laatste week.


Dit pakje vond ik zo leuk! Hij is van de H&M en kost 35 euro.
Helaas vond ik rood iets te gedurfd en heb hem laten hangen.


Natuurlijk moest ik s'avonds wel de Vogue mee naar huis nemen.
Deze maand zit er een leuke muts bij!


S'avonds at ik healthy pizza! Zouden jullie hier een recept van willen hebben?

Woensdag




Look of the day


Check die 4e halte naam hahaha

Donderdag


Jeej, vlak voor ik naar school ging kwam m'n MacBook Pro 15" binnen.
Ik ben er echt helemaal gelukkig mee

Vrijdag


Smoothie time! Kokos, banaan en bessen.


Pakjes voor €1,- bij de Action van Sally Hansen.


S'avonds taarten bakken, want ik vierde zaterdag m'n verjaardag.

Zaterdag


Time for my B'day Bash!


Even met oma een bezoekje brengen aan de Apple Store.


Ook met lieve opa!


Ze vonden het heel leuk om te zien waar ik werk!


Daarna trakteerde ik ze op een kopje koffie bij Hop & Stork.


Deze brush nam ik ook nog mee naar huis! Deze is zaccccht! En komt van de H&M.


Outfit of the night. Ja je ziet het goed, het pakje in het rood kreeg ik in het zwart van m'n oom en tante!


Love it !


Foto'tje met m'n dunne mama. Mam is 12,5 kilo kwijt en ik nu 8!


Lisa, Laurena en Djilano 


Yordi en Lizette kwamen ook nog gezellig langs!


Dji!


Lisa en Djilano waren gelijk goede vriendjes :)


En natuurlijk moest ik ook even op de foto met m'n lieve beesie <3

Zondag


Na een lange dag werken lekker slapen onder m'n nieuwe dekbed.

Hoe was jullie week ?


2 opmerkingen:

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3