maandag 24 november 2014

Weekly Diary #38


Weekly Diary time ! Dit was de week waar ik 24 jaar ben geworden en eindelijk de eerste 12 weken van Kayla Itsines heb voltooid ! Vanmiddag komt daar nog een verslag van online :) 
Veel kijk plezier x 


Maandag


Oehhhh check de collectie. Zo jammer dat alles dan weer een stuk duurder is. 


Fitness time! 

Dinsdag


Kijk hoe gaaf de nieuwe displays van Mac zijn. Ik ben verliefd. Dit is trouwens de Bijenkorf in Den Haag.

Woensdag


Foto'tje van m'n nieuwe liefde. Mijn YSL Rose Caresse.

Donderdag


Eindelijk de 12 weken voltooid. Ik ben trots! 


Trots op ons! 


Kijk hoe mooi de lampjes bij de Bijenkorf zijn <3 

Vrijdag


It's my party!


Bij de Douglas even een nieuwe palette gehaald. Hij is prachtig kan ik alvast verklappen.
Ik was even bij de Douglas omdat je bij de Brow Bar van Benefit gratis je wenkbrauwen kan laten waxen als je je jarig bent. Tip! 


Ik zou willen dat deze overheerlijke chocolade melk van mij was. Helaas was hij van Rik. Ik vond hem wel heerlijk smaken.


Cadeautje! Een super grote doos met lush goodies <3 


Sushi time !


Om deze sushi moest ik heel kinderachtig super hard lachen haha!


Gezellig met Rikkie ! 


Was een super gezellige verjaardag met Rik en Delaan.

Zaterdag


Onderweg naar mn werk! 


Super blij met mn wenkbrauwen nu haha. 

Zaterdag


En week onderweg naar werk. Best job in the world!


Even showen hoe mooi het daar is natuurlijk! 

Q: Hoe was jullie week ? 


3 opmerkingen:

  1. Je wenkbrauwen zijn heel mooi geworden. Waarmee vul je ze in?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk overzicht van je week. Wat je zegt wat een mooie displays van MAC! Gefeliciteerd nog met je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3