woensdag 10 december 2014

The Kylie Jenner Lip Pencil // SOAR


Guess what, i'm kinda late for the party! Maar ik heb nu de enige echte Kylie Jenner lip pencil! 
Ik was er vroeg bij met de lippenstift Faux van mac, en na deze lip pencil staat de beroemde lippenstift Brave ook op m'n wishlist. Benieuwd naar de Kylie Jenner full lips look ? Neem dan een kijkje!




Soar is één van de meest verkochte lip potloden van mac sinds Kim Kardashian verklapte in een interview dat dat DE kleur is die Kylie Jenner, het half zusje van Kim, gebruikte in haar famous full lips foto's. Nou dan moet de rest van de wereld deze lip pencil ook hebben natuurlijk!


Toen ik Debbie van Beautyscene op instagram een foto plaatste dat Soar gewoon verkrijgbaar was bij de Bijenkorf in Den Haag moest en zou ik hem gelijk halen. Ik ben al fan van Faux en ik dacht dat Soar daarom een prachtige kleur voor me zou zijn.



Het is gewoon een simpel potlood wat je zelf moet slijpen. Er valt niet zo veel over te zeggen. 
Wel dat hij vrij groot is als je hem vergelijkt met ééntje van bijvoorbeeld Essence.


De kleur is een echte bruine jaren 90 kleur met een roze ondertoon. It's gorgeous! 
Het lip potlood is creamy, maar niet te creamy. Ik vind hem persoonlijk fijner dan de gene die ik altijd gebruikte van Essence. Deze blijft ook beter zitten.

Soar is prima te combineren met bijvoorbeeld de lippenstift Faux of Brave, maar kan je ook gewoon over heel je lippen gebruiken. Wel raad ik dan aan om je lippen goed te verzorgen met een scrub en een lippenbalsem, want het kan vrij droog worden.


Nou is het de bedoeling dat je je lippen flink groter maakt zoals Kylie Jenner het doet.
Helaas ben ik daar nog niet zo'n held in, maar we blijven oefenen. De kleur is echt één die ik vaak zou dragen. I love it!


Dit is dan een full face foto. Je moet er van houden, maar ik ben helemaal van het jaren 90 stijltje!


Nog even een vergelijking/dupe. Ik had al Mauve me up van Essence en die komt wel dicht in de buurt van Soar. Soar heeft alleen een veel bruinere kleur dan Essence Mauve me up. Dus als je geen €15 euro wil uitgeven voor een lip potlood kan je zeker voor Mauve me up gaan van Essence. 

MAC Soar is te krijgen bij de MAC Stores en in de Bijenkorf voor €15,-

Q: Wat vinden jullie van de jaren 90 trend ?



7 opmerkingen:

  1. Tof! Ik wilde steeds al weten wat zij gebruikt voor haar lippen, maar nu weet ik het eindelijk. Thx!
    X Wilmke
    Www.winwonderland.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh hij is zo pretty! Hij staat ook op mijn wishlist hihi! Draag jij er nog een lipstick overheen of het potlood alleen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik draag alleen het potlood! :) Maar een gloss kan ook. Brave en Faux van mac passen er ook perfect bij ! Brave denk ik iets beter dan faux :) X

      Verwijderen
  3. Staat je goed! Denk niet dat ik er mee weg kom haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De kleur zou mij niet staan denk ik, maar ik vind het een leuke trend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De kleur vind ik best wel heel erg mooi.....

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3