vrijdag 2 januari 2015

December fav's


Goedemiddag allemaal! Het is weer tijd voor m'n favorieten van de maand December.
Verwacht dus veel glitter en rood! Lees snel verder wat mijn favorieten zijn en waarom!




p2 Color Victim 650 Fever Een prachtige metallic rood die perfect is voor de feestdagen. Een echte eyecatcher. Deze heb ik heel veel gedragen in December.

Essie Leading Lady  Deze was echt heel mooi in combinatie met het p2 nagellakje. Als je op m'n instagram zoekt zie je de foto's daar nog wel van! Als je er dan toch ben kan je me gelijk volgen hihi.


p2 Pure Color Lipstick in 012 Kärntnerstrasse Een hele mooie nude voor elke dag. Ik vind hem echt prachtig als je een hele heavy glitter eye look draagt! 

Gerard Cosmetics in 1995  De lippenstift die ontworpen is door Jaclynn Hill is zeker een favoriet. Het is een echte 90's kleur en daar hou ik van. Het is een mooie warme kleur en dus perfect voor de koude dagen.

Catrice Ultimate Colour in 360 MATTraction Do i need to say more? Deze is toch perfect voor kerst?


Mijn nieuwe ketting! Dit prachtige exemplaar komt bij Isles Jewelry vandaan. Ik ben er super blij mee. Bestel hem nu ! Ik sta zelfs op haar Etsy Pagina ! KLIK HIER

MAC mineralize blush in Warm Soul  Deze mag echt niet ontbreken in je blush stash! Hij geeft je lekker veel warmte en ik heb hem dan ook geen dag laten liggen in December.


Make up studio glimmer effects in Gold & Silver Wat is nou kerst zonder glitter? Perfect omdat beetje extra te geven aan je look.

Make up Studio Shimmer effects in Shine Deze was ook echt m'n go to inner corner highlighter van december. Oei wat blijft hij mooi. Echt een aanrader!  


Too Faced Chocolate Bar Palette Dit is officieel m'n lievelings palette. Elke dag heb ik hem gebruikt sinds ik hem heb gehad. I love it! En die geur.. Halleloejaaaaaa! Bedankt lieve tante! 

L'Oreal Code Lumiere Deze staat alleen op de bovenste foto. Dit is een dag crème die ik kreeg voor kerst. Ik vind hem heel fijn en geeft een beetje glow aan je gezicht. Hij moet pigment vlekjes een beetje neutraliseren, maar daar gebruik ik hem nog tekort voor.


Ik hoop dat jullie de favorieten leuk vonden! Willen jullie nog m'n favorieten van 2014 zien?

xoxo

4 opmerkingen:

  1. Hele mooie favorieten! het too faced chocolate bar palette wil ik ook nog zo graag, ik blijf dromen. haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker een palette die je moet hebben in je stash. Niet meer twijfelen, maar doen hihi

      Verwijderen
  2. Mooie producten! Ik ben wel een beetje jaloers, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het super leuk vinden als jullie een reactie achterlaten ! <3